
Η ΑΕΚ δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη κόντρα στον Διομήδη Άργους και μετά το τέλος του ματς, ο Ηλίας Χατσίκας επισήμανε πως η ομάδα περνάει δύσκολη φάση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα ΕΡΤ:
«Η ομάδα περνάει δύσκολη φάση, μετά από μια σειρά δύσκολων ματς είχαμε ακόμα μια δοκιμασία απέναντι στον Διομήδη, για τον όποιο γνωρίζουμε πως είναι δυνατός και δε συγχωρεί λάθη. Είχαμε την ευκαιρία να γυρίσουμε το ματς, αλλά κάποια λάθη και χαμένες ευκαιρίες δε μας έδωσαν τη δυνατότητα».