
Διαβάστε όλα όσα τόνισε ο αθλητής της Βασίλισσας μετά τη σημερινή αναμέτρηση
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ξεκινήσαμε ένα παιχνίδι πολύ συγκεντρωμένα. Χάσαμε τη συγκέντρωσή μας και το Ρέθυμνο έπαιξε καλύτερα. Ήμασταν όμως συγκεντρωμένοι και καταφέραμε και κερδίσαμε», τόνισε αρχικά
Για το εάν τίθεται θέμα αποχώρησής του: «Όχι, είμαι παίκτης της ΑΕΚ, δεν υπάρχει κανένα θέμα».
Για τις αλλαγές στην ομάδα: «Δεν είμαι υπεύθυνος να πω τι είναι σωστό. Ελπίζω αυτή η αλλαγή να μας βοηθήσει. Είχαμε κάποια προβλήματα. Ο μόνος στόχος μας είναι το πρωτάθλημα και μέσω των προπονήσεων θα βελτιωθούμε».