
Η ΚΑΕ ΑΕΚ είχε προαναγγείλει τη «Χριστουγεννιάτικη γιορτή» στο κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων και όσοι πήγαν από νωρίς στο κλειστό άκουσαν τα κάλαντα και άλλα τραγούδια από τη Φιλαρμονική του δήμου Χαλανδρίου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

