06.12
20:10

Άρμστεντ: «Κάναμε λάθη, πρέπει να δουλέψουμε»

AEK1924.gr team
Άρμστεντ: «Κάναμε λάθη, πρέπει να δουλέψουμε»

Το ντεμπούτο με τη φανέλα της ΑΕΚ έκανε ο Μάλκολμ Άρμστεντ, ο οποίος αναφερόμενος στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό αναφέρθηκε στα λάθη και το άγχος των Κιτρινόμαυρων.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά όσα είπε:

«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι για εμάς. Κάναμε κάποια λάθος play, τα οποία έφεραν άγχος και λάθη. Είναι καλό που επιστρέψαμε στο παιχνίδι. Τώρα, όπως το βλέπω, πρέπει να ενώσουμε τα κομμάτια μας και να δουλέψουμε».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement