01.12
19:14

Σάκοτα: «Μας στοίχισε η απουσία του Λουκά»

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
Σάκοτα: «Μας στοίχισε η απουσία του Λουκά»

Διαβάστε στο AEK1924.gr όλα όσα δήλωσε ο τεχνικός της Βασίλισσας για τη σημερινή ήττα στη Ρωσία από την Νίζνι

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Πριν από τον αγώνα δεχθήκαμε ένα σοκ, αφού μάθαμε ότι ο Λουκάς Μαυροκεφαλίδης δεν μπορεί να παίξει. Η απουσία αυτή στοίχισε στο δεύτερο ημίχρονο. Μας έλειπε η δύναμη. Είναι κρίμα για την προσπάθεια που κάναμε στο πρώτο ημίχρονο, αυτό που συνέβη. Δυστυχώς κάναμε παιδαριώδη λάθη στο δεύτερο ημίχρονο, χάσαμε πολλές μπάλες, χάσαμε πολλά ανοιχτά σουτ».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement