
Η Βασίλισσα βρίσκεται στη Ρωσία για τον αγώνα με τη Νίζνι και το απόγευμα της Δευτέρας (30/11) προπονήθηκε στο «Merschesky», με την ΚΑΕ να δημοσιεύει φωτογραφίες από το πρόγραμμα των Κιτρινόμαυρων.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE


