
Ο Μαρκ Κάρτερ ήταν ο θύτης και ο Βασίλης Ξανθόπουλος το θύμα στην πιο εντυπωσιακή φάση του πρώτου ημιχρόνου στο ντέρμπι ΑΕΚ-Άρης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Αμερικάνος της Ένωσης πήρε τα βήματα και όταν ο Έλληνας πλέι μέικερ ήταν έτοιμος ν’ αφήσει την μπάλα στο καλάθι είδε από το πουθενά ένα χέρι να του στερεί δύο πόντους.
Δείτε το βίντεο