14.11
15:20

Γρηγοριάδης: «Μας έκανε καλό η διακοπή»

AEK1924.gr team
Γρηγοριάδης: «Μας έκανε καλό η διακοπή»

Ο Κώστας Γρηγοριάδης, μίλησε για τη νίκη της ΑΕΚ κόντρα στον Ποσειδώνα Λουτρακίου.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Η διακοπή ήταν μεγάλη, τρεις εβδομάδες δεν είναι εύκολη υπόθεση να μένεις εκτός αγώνων, όμως μας βοήθησε καθώς είχαμε χρόνο για να δουλέψουμε. Συγχαρητήρια στον αντίπαλο για την προσπάθεια που έκανε. Εμείς είχαμε κάποια κενά διαστήματα, αλλά σταδιακά θα βελτιωθούμε. Η δουλειά συνεχίζεται φυσικά, καθώς έχουμε μπροστά μας έναν δύσκολο μήνα με πολλές υποχρεώσεις», τόνισε χαρακτηριστικά στην κάμερα της ΕΡΤ.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement