
Ο τεχνικός της ομάδας χάντμπολ της ΑΕΚ, Γιάννης Αρβανίτης, μίλησε για τη νίκη της ομάδας του επί του Ποσειδώνα Λουτρακίου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Είμαι ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές. Στην επίθεση βρήκαμε λύσεις και είχαμε κάποια τρεξίματα. Στο α’ ημίχρονο δεχθήκαμε αρκετά γκολ από τις γωνίες, ενώ στο δεύτερο ημίχρονο υπήρχε ασυνεννοησία στην άμυνα. Στα τελευταία πέντε λεπτά δείξαμε αδικαιολόγητη χαλάρωση με αποτέλεσμα να ξαναμπεί στο ματς ο Ποσειδώνας, αλλά τελικά κρατήσαμε το προβάδισμα», ανέφερε χαρακτηριστικά στην ιστοσελίδα της ΟΧΕ.