
Η ΚΑΕ ΑΕΚ με ανακοίνωσή της ενημερώνει στους οπαδούς της ομάδας σχετικά με τον τρόπο που θα εισέλθουν στο κλειστό, για τον αυριανό αγώνα με την Κλαϊπέντα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
H διοίκηση της ΑΕΚ ανακοινώνει ότι:
Ύστερα από σχετική ενημέρωση της Νεπτούνας, οι οπαδοί της ΑΕΚ, που θα παρακολουθήσουν την αναμέτρηση της Τετάρτης (11/11) στη Κλαϊπέντα για το Eurocup, θα εισέλθουν από την Θύρα 9 και θα καθίσουν στο τμήμα G του Svyturio Arena.