
Ποινή φυλάκισης από τα τουρκικά δικαστήρια στον δολοφόνο του Σέρβου οπαδού του Ερυθρού Αστέρα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πριν από 11 μήνες ένας Σέρβος οπαδός του Ερυθρού Αστέρα, ονόματι, Μάρκο Ίβκοβιτς, δολοφονήθηκε από οπαδό της Γαλατασαράι, στο περιθώριο του αγώνα μεταξύ των δύο ομάδων για την α’ φάση της Ευρωλίγκας, με τα τουρκικά δικαστήρια καταδικάζουν το δολοφόνο σε φυλάκιση.
Ο δράστης της δολοφονικής επίθεσης, Καντρί Ακτάς, καταδικάστηκε σε 25ετή φυλάκιση μετά από δικαστική διαδικασία που βρισκόταν σε εξέλιξη τους τελευταίους μήνες.
Παράλληλα έξι ακόμη άτομα που εμπλέκονταν στην υπόθεση, δεν τους επιβλήθηκαν περιοριστικές ποινές και αφέθηκαν τελικά ελεύθερα.
Πηγή: contra.gr