
Η αποστολή της Ένωσης βρίσκεται στη Βέροια και το πρωί επισκέφθηκε την Παναγία Σουμελά
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στη Βέροια στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής βρίσκεται η ΑΕΚ, η οποία μάλιστα επισκέφθηκε το πρωί το μοναστήρι, λίγες ώρες πριν την αναμέτρηση.
Να θυμίσουμε ότι και ο Δημήτρης Μελισσανίδης, κατά το ταξίδι του στη Θεσσαλονίκη την περασμένη εβδομάδα, για το ντέρμπο με τον ΠΑΟΚ, πέρασε και εκείνος από την Παναγία τη Σουμελά.