25.9
07:33

Οδικώς στη Βέροια

AEK1924.gr team
Οδικώς στη Βέροια

Το πρώτο τους μεγάλο ταξίδι με πούλμαν θα κάνουν μετά από πολύ καιρό οι παίκτες του Στέλιου Μανωλά.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι Κιτρινόμαυροι θα αντιμετωπίσουν αύριο το πρωί εκτός έδρας την Βέροια και για πρώτη φορά θα ταξιδέψουν οδικώς και όχι αεροπορικώς όπως συνηθιζόταν.

Τόσο τη σεζόν που μας πέρασε, όσο και εφέτος στα πρώτα ματς η ΑΕΚ ταξίδευε με αεροπλάνο και όχι με πούλμαν όπως οι υπόλοιπες ομάδες, ωστόσο αυτή τη φορά η μετάβαση στη Βέροια θα γίνει οδικώς.

Το ταξίδι είναι μεγάλο και οι παίκτες του Μανωλά κατά την άφιξή τους στην Βέροια θα πρέπει να ξεκουραστούν, ώστε το Σάββατο το πρωί να είναι απόλυτα έτοιμοι για την αναμέτρηση.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement