
Ο Στέλιος Κίτσιου αναφέρθηκε στο ντέρμπι ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και την ΑΕΚ και στάθηκε στο ρόστερ της Ένωσης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε στη Nova:
«Είναι ένα ντέρμπι που θα έχει πολύ κόσμο και θέλουμε να κάνουμε τον κόσμο μας χαρούμε. Τα παιχνίδια με την ΑΕΚ έλειψαν, επειδή έλειπε δύο χρόνια, και αυτά δίνουν μεγαλύτερο ανταγωνισμό στο πρωτάθλημα. Αν είμαστε αυτοί που πρέπει τότε θα πάρουμε τους βαθμούς». Για να κλείσει υπογραμμίζοντας: «Η ΑΕΚ έχει κάνει ένα καλό σύνολο».