
Η ΑΕΚ υποδέχεται τον ΠΑΟΚ στο κλειστό του Βύρωνα για την πρώτη αγωνιστική της Handball Premier και η Ερασιτεχνική εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία καλεί τον κόσμο να βρεθεί δίπλα στους Μάγκες.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Εκλογές τέλος, επιστροφή στη δράση.
Το πρωτάθλημα Handball ξεκινάει αύριο (22/9) και η ΑΕΚΑΡΑ μας υποδέχεται τον ΠΑΟΚ στο κλειστό του Βύρωνα, στις 22:00.
Γεμίζουμε το γήπεδο, υποστηρίζουμε την ΑΕΚ της καρδιάς μας!!!».