
Η ΑΕΚ επέστρεψε στις προπονήσεις και προετοιμάζεται για το ντέρμπι την επόμενης Τετάρτης με τον ΠΑΟΚ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Επέστρεψαν σήμερα στις προπονήσεις οι παίκτες της ΑΕΚ, μετά το χθεσινό ρεπό, και πριν από λίγο ολοκληρώθηκε η πρωινή προπόνηση στα Σπάτα.
Ράφικ Τζεμπούρ και Μιχάλης Μπακάκης ακολούθησαν το πρόγραμμα αποθεραπείας τους, ενώ ατομικό πρόγραμμα έκαναν οι Φαγιέ και Πεταυράκης.
Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές γυμνάστηκαν κανονικά. Στις δέκα το πρωί της Παρασκευής έχει οριστεί η αυριανή προπόνηση, ενώ στις 11.30 το πρωί της Δευτέρας στα Σπάτα προγραμματίστηκε η βράβευση του Ντιέγκο Μπουονανότε ως MVP και για το καλύτερο γκολ της τρίτης αγωνιστικής