16.9
11:43

Το χάρηκαν, ανέβηκαν και ετοιμάζονται για τον ΠΑΟΚ

AEK1924.gr team
Το χάρηκαν, ανέβηκαν και ετοιμάζονται για τον ΠΑΟΚ

Την ευκαιρία να αγωνιστούν χθες με την πρώτη ομάδα είχαν οι Τζάθας, Μαρκοπουλιώτης, Γαλανόπουλος, Βλαχομήτρος και Τσέλιος, οι οποίοι πλέον έχουν στο μυαλό τους μόνο το ματς με τον ΠΑΟΚ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι πέντε πιτσιρικάδες από το τμήμα Νέων της Ένωσης χάρηκαν τον χθεσινό αγώνα, έδειξαν καλά στοιχεία, πήραν εμπειρίες και ανέβηκαν ψυχολογικά με το κάλεσμα του Δέλλα, ωστόσο πλέον ρίχνουν την προσοχή τους στον επόμενο δικό τους αγώνα.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για ντέρμπι κόντρα στον ΠΑΟΚ, καθώς οι δύο ομάδες ισοβαθμούν στη δεύτερη θέση του βαθμολογικού πίνακα και άπαντες γνωρίζουν ότι το σαββατοκύριακο θα πραγματοποιηθεί ένα ωραίο και δυνατό ματς.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement