
Οι Βασίλης Ρόβας και Μάρκος Ντούνης θα συνεχίσουν την καριέρα τους στη Θεσσαλονίκη για λογαριασμό του Άρη, με τον πρώτο να ανεβάζει και φωτογραφία από την υπογραφή του συμβολαίου του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο πρώην μέσος της Ένωσης ανέβασε στο προφίλ του στο Facebook την παραπάνω φώτο με το εξής σχόλιο: «Νέα χρονιά, νέα αρχή… Ώρα για δουλειά».