
Λόγω των εκλογών η 4η αγωνιστική της Σούπερ Λιγκ μετατέθηκε για το διήμερο 22/23-9 και το ντέρμπι της ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ θα γίνει το βράδυ της Τετάρτης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Θεσσαλονικείς εξέδωσαν ανακοίνωση για τα εισιτήρια του αγώνα και αναφέρουν ότι το ματς θα διεξαχθεί την Τετάρτη (23/9) στις 20:30.