
Ο πρώην Υπουργός Επικρατείας και γνωστός φίλος της ΑΕΚ, Αλέκος Φλαμπουράρης βρέθηκε το απόγευμα της Κυριακής στο ΟΑΚΑ (13/9) για να παρακολουθήσει το παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα ο κ. Φλαμπουράρης παρακολουθήσε το παιχνίδι μαζί με τον Δημήτρη Μελισσανίδη, με τον οποίο η πρώτη γνωριμία είχε γίνει πριν από την ψήφιση του νομοσχεδίου για την «Αγιά Σοφιά», το οποίο και καταψηφίστηκε οριακά από τον ΣΥΡΙΖΑ.
Παρόλ’ αυτά η σχέση εκτίμησης των δύο ανδρών δεν επηρεάστηκε.