
Παραμονή του αγώνα με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, ο ΠΑΣ Γιάννενα θα προπονηθεί στο δημοτικό γήπεδο των Σπάτων το μεσημέρι του Σαββάτου (12/9).
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι παίκτες του Γιάννη Πετράκη πήγαν στα Σπάτα λίγα λεπτά πριν ολοκληρωθεί το παιχνίδι της Κ20 και στη συνέχεια μπήκαν και ετοιμάστηκαν για την προπόνηση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η προπόνηση ήταν προγραμματισμένη ότι θα συμβεί, ωστόσο αρχικά οι πληροφορίες ανέφεραν ότι θα γινόταν στο ΟΑΚΑ.