
Το τμήμα κ17 της ΑΕΚ επικράτησε με 2-0 του Αχαρναϊκού στα Σπάτα, στο τελευταίο φιλικό αγώνα πριν την έναρξη του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι μικροί του Μάρκου Δήμου είχαν τον έλεγχο της αναμέτρησης, δημιούργησαν πολλές φάσεις και πήραν τη νίκη με 2-0 με τα γκολ των Γιούση και Μπάμπη.
Ωστόσο, το σημαντικό στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι κατάφεραν να δείξουν ότι είναι αρκετά έτοιμοι για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος κ17 της Σούπερ Λίγκας, καθώς το επόμενο σαββατοκύριακο θα φιλοξενήσουν την Καλλονή.