10.9
18:00

Το αντρικό τμήμα βόλεϊ της ΑΕΚ μπήκε στο κλειστό

Πένυ Μακρή
Το αντρικό τμήμα βόλεϊ της ΑΕΚ μπήκε στο κλειστό

Η ΑΕΚ της Καρδιάς ξεκίνησε προπονήσεις ενόψει της νεας σεζόν που θα την βρει στην Α2 κατηγορία.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι Κιτρινόμαυροι έχουν σκοπό να δουλέψουν σκλήρα για να επαναφέρουν το τμήμα στην πρώτη κατηγορία και μάλιστα, η ομάδα μπήκε στο κλειστό του Μετς και ξεκίνησε προπονήσεις. 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement