
Την ήττα με 24-23 δέχθηκε η ΑΕΚ από τον ΙΕΚ Ξυνή Δικέα, σε φιλικό αγώνα που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Ιωνία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το πρώτο τους φιλικό ματς, μετά από δύο προπονήσεις σε κλειστό γήπεδο έδωσαν οι παίκτες της ΑΕΚ, χάνοντας με σκορ 24-23 σε νεκρό χρόνο με πέναλτι.
Από την πλευρά της Ένωσης δεν αγωνίστηκαν οι Δημοσθένους, Νικολαΐδης και Γκάτφι, ενώ ο Αρβανίτης χρησιμοποίησε όλους τους παίκτες που είχε στη διάθεσή του.
Σε ρόλο διαιτητή ήταν ο βοηθός προπονητής του Δικέα, ενώ το επόμενο φιλικό για την ΑΕΚ είναι την Τετάρτη κόντρα στον Δούκα.