
Μετά από (πάρα) πολλά χιλιόμετρα στο στίβο του Ζηρίνειου, οι παίκτες του Γιάννη Αρβανίτη θα έχουν το απόγευμα της Δευτέρας να «ξεμουδιάσουν» στο πρώτο φιλικό ενόψει της νέας σεζόν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πιο συγκεκριμένα οι Μάγκες θα αντιμετωπίσουν τον ΙΕΚ ΞΥΝΗ Δικέα στις 18:30 στο κλειστό της Νέας Ιωνίας και εν συνεχεία όλοι μαζί θα πάνε στο ΟΑΚΑ για το παιχνίδι της ΑΕΚ με τον Πλατανιά.
Ο Γιάννης Αρβανίτης θα έχει μια πρώτη ευκαιρία να δοκιμάσει πρόσωπα και τακτικές, ενώ την επόμενη Τετάρτη θα έχει προγραμματιστεί και δεύτερο φιλικό με αντίπαλο τον Δούκα.