
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζεται η προετοιμασία της Εθνικής ομάδας ενόψει του προσεχούς Ευρωμπάσκετ που ξεκινάει στις αρχές Σεπτέμβρη.
Ανάμεσα ωστόσο στις σκληρές προπονήσεις, οι παίκτες του Φώτη Κατσικάρη ξέκλεψαν λίγο χρόνο και δείπνησαν όλοι μαζί σε εστιατόριο της Αθήνας. Το κλίμα απ’ ότι φαίνεται και στη φωτογραφία είναι κάτι παραπάνω από καλό στις τάξεις της ομάδας:
