
Παίκτης της Βασίλισσας για τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι ο Νώντας Παπαντωνίου, ο οποίος ανανέωσε το συμβόλαιό του με την ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Η διοίκηση της ΑΕΚ ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Νώντα Παπαντωνίου.
Ο αθλητής υπέγραψε σήμερα (18/08) νέο συμβόλαιο διάρκειας δύο (2) ετών», αναφέρει η λιτή ανακοίνωση της ΚΑΕ.