
Οι παίκτες του χάντμπολ της ΑΕΚ υποβλήθηκαν το τελευταίο διήμερο σε εξετάσεις στο Ιατρικό κέντρο Αθηνών και η ομάδα εξέδωσε ευχαριστήρια ανακοίνωση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά:
«Ολοκληρώθηκε το διήμερο εξετάσεων της ομάδας μας στο ιατρικό κέντρο Αθηνών. Να ευχαριστήσουμε τον γενικό διευθυντή του ιατρικού κύριο Μαρκόπουλο, την γενική συντονίστρια κυρία Κουντάτου και την γλυκύτατη Αθηνά».