
Στο τουρνουά του Ρεθύμνου θα αγωνιστεί η ΑΕΚ το Σεπτέμβρη, ενώ αρνήθηκε αυτό της Δόξας Λευκάδας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι θα πάρουν μέρος στο τουρνουά του Ρεθύμνου, «Πέτρος Οικονομάκης» , το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 25 έως στις 27 Σεπτεμβρίου, ενώ από την άλλη πλευρά η διοίκηση της ομάδας αρνήθηκε να συμμετάσχει στο τουρνουά της Δόξας Λευκάδας, καθώς υπάρχει έλλειψη χρόνου.
Να θυμίσουμε ότι το πρωτάθλημα ξεκινάει στις 10 Οκτωβρίου.