
Παρατείνεται μέχρι την προσεχή Τετάρτη (29/7) η υποβολή μεταγραφών στο Χάντμπολ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της ΟΧΕ αναφέρει:
«Το ΔΣ της ΟΧΕ αποφάσισε την παράταση υποβολής μεταγραφών (υποσχετικές, ελεύθερες, άνευ συγκατάθεσης) μέχρι και την Τετάρτη 29/7/2015. Επίσης παρατείνεται και η προθεσμία υποβολής καταστάσεων αθλουμένων μέχρι την Δευτέρα 3/8/2015″