Υπό το φόβο των Ιουδαίων όμως θέλησαν να βάλουν και δύο όρους. Πρώτον ότι θα χρήματα που δεν θα πάρει ο Ολυμπιακός (αφού δεν θα βάλει διαφήμιση σχετική με τον ΟΠΑΠ στη φανέλα του) να μπoυν στην κεντρική διαχείριση.
Δεύτερον να μην μπει ρήτρα ανταγωνιστικότητας έτσι ώστε οι ομάδες που δεν θα θελήσουν να διαφημίσουν τον ΟΠΑΠ (βλέπε και πάλι Ολυμπιακός) να μπορούν να συνάψουν συμφωνία με άλλη εταιρία που δραστηριοποιείται στα προγνωστικά αγώνων ποδοσφαίρου.
Η χορηγία φτάνει με τον αυξημένο ΦΠΑ στο ύψος των 6εκ ευρώ.
Πηγή: contra.gr
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement