
Η ΟΧΕ εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τα παράβολα των μεταγραφών.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η ΟΧΕ αντιλαμβανόμενη την δύσκολη συγκυρία που έχει προκύψει λόγω της Τραπεζικής αργίας ανακοινώνει στα σωματεία ότι η καταβολή των παραβόλων μεταγραφών όπως προβλέπεται από την εγκύκλιο «Εγγραφών- Μεταγραφών 2015-16», αναστέλλεται μέχρι την ομαλοποίηση της κατάστασης».