
Η ΑΕΚ υποβιβάστηκε και θα αγωνιστεί εφέτος στο πρωτάθλημα της Α2 βόλεϊ Ανδρών, με την κλήρωση να πραγματοποιείται τη Δευτέρα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι δεν κατάφεραν να μείνουν στην μεγάλη κατηγορία και έτσι την Δευτέρα θα συμμετάσχουν στην κλήρωση του πρωταθλήματος της Α2.
Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της ΕΟΠΕ.