
Ο Ζεράρ Πικέ και η σύζυγός του, Σακίρα, μετά το τέλος του τελικού βγήκαν σε νυχτερινό κέντρο του Βερολίνου και γιόρτασαν με την ψυχή τους την επιτυχία της Μπαρτσελόνα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το ζεύγος Πικέ με αφορμή τα ευχάριστα το έριξε έξω και όπως φαίνεται από τα σχετικά πλάνα, ήπιαν λίγο παραπάνω για το καλό.
Τη σχετική ανάρτηση έκανε ο αμυντικός της Μπάρτσα στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.