
Ο Γιάννης Αρβανίτης μίλησε για τη νίκη κόντρα στον Ποσειδώνα Λουτρακίου, τονίζοντας ότι αυτό που θα μείνει είναι η αποχώρηση του Φάνη και του Γιώργου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Συγχαρητήρια στον Ποσειδώνα, είναι πολύ αξιόλογη ομάδα. Τελείωσε μια σεζόν περίεργη και δύσκολη. Η αποχώρηση του Φάνη και του Γιώργου θα μας μείνει περισσότερο. Για το μέλλον δεν μπορώ να μιλήσω. Έχω περάσει 10 φανταστικά χρόνια στην ΑΕΚ και είχα την ευτυχία να φτιάξουμε μια υπέροχη σχέση με τους φιλάθλους. Περάσαμε καλά. Είχαμε εξαιρετικούς συνεργάτες και μάγκες αθλητές, οι οποίοι έχουν ονοματεπώνυμο», τόνισε ο τεχνικός της ΑΕΚ.