30.5
19:45

Παπαδόπουλος: «Ήταν πολύ όμορφο ταξίδι»

AEK1924.gr team
Παπαδόπουλος: «Ήταν πολύ όμορφο ταξίδι»

Ο Γιώργος Παπαδόπουλος αποχαιρέτησε σήμερα την ενεργό δράση και έστειλε το δικό του μήνυμα για όλα όσα έζησε όλα αυτά τα χρόνια στην ΑΕΚ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Είναι δύσκολο το τελευταίο ματς. Έχω πάρει την απόφαση μου. Το σκέφτηκα πολύ καλά. Σίγουρα θα ήθελα να γίνει με έναν τίτλο, αλλά έγινε με τους ανθρώπους που έχω μεγαλώσει, τους έχω στηρίξει και με έχουν στηρίξει. Φεύγω γεμάτος, ήταν ένα πολύ όμορφο ταξίδι», τόνισε ο Γιώργος Παπαδόπουλος.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement