
Διαβάστε την ανακοίνωση του τμήματος χάντμπολ της Ένωσης η οποία κάνει κάλεσμα στον κόσμο της ομάδας να γεμίσει το κλειστό του καματερού
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Αύριο πρέπει να γεμίσει το φιλόξενο Κλειστό στο Καματερό, με τους φίλους της ΑΕΚ.
Είναι το τελευταίο παιχνίδι για φέτος, είναι η αποχώρηση του μεγάλου Φάνη Τσαούση, αλλά έτσι κι΄αλλιώς όποτε και όπου παίζει η ομαδάρα μας, είναι για εμάς γιορτή ! Να φωνάξουμε για τους Μάγκες που φορώντας τον Δικέφαλο στο στήθος μας κάνουν υπερήφανους.
Να τραγουδήσουμε μαζί στο τέλος και να ευχηθούμε τα καλύτερα για την επόμενη σεζόν.
ΜΟΝΟ ΑΕΚ»