
Η Βούλα Παπαχρήστου μίλησε στη συνέντευξη τύπου του 16ου Γκαλά Γυναικών, τονίζοντας ότι είναι πολύ χαρούμενη που επέστρεψε.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Όπως έκανα πάντα έτσι και φέτος ξεκινάω τη χρονιά μου στη Φιλοθέη. Είναι ένα θεσμός, μια διοργάνωση αναγνωρισμένη παγκοσμίως. Είμαι χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ. Έχω προσπαθήσει πολύ για να μπορέσω να επανέλθω. Αγώνα, με τον αγώνα θα βρίσκομαι στο επίπεδο που ήμουν», τόνισε η Βούλα Παπαχρήστου.