
Με έγγραφη επίπληξη και όχι πρόστιμο όπως αναμενόταν αρχικά τιμωρήθηκε η ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ για όσα συνέβησαν μετά το τέλος του δεύτερου αγώνα με τον ΙΕΚ ΞΥΝΗ Δικέα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Γιώργος Κατσαδήμας εκπροσώπησε την Ένωση και ισχυρίστηκε ότι αυτό που έγινε μετά το τέλος της αναμέτρησης ήταν ένα μεμονωμένο γεγονός και η Ένωση θα τιμωρηθεί με έγγραφη επίπληξη.