03.5
13:00

Ξένα ΜΜΕ: “Το ντέρμπι της ντροπής”

AEK1924.gr team
Ξένα ΜΜΕ: “Το ντέρμπι της ντροπής”

Tα όσα συνέβησαν στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακού το βράδυ του Σαββάτου στο ΟΑΚΑ κάνουν ήδη το γύρο του κόσμου.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Το φημισμένο ισπανικό μπασκετικό περιοδικό Gigantes del Basket κάνει λόγο για ντέρμπι της ντροπής και για προσβλητικά σχόλια του Δημήτρη Γιαννακόπουλου για τον Βασίλη Σπανούλη (τιποτένιος κτλ)

Επίσης, έχει καταγράψει τα όσα ακούστηκαν στα αποδυτήρια για τον αρχηγό του Ολυμπιακού αναφέροντας ότι το σχετικό βίντεο έδωσαν στη δημοσιότητα οι “ερυθρόλευκοι”.

Πηγή:contra.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement