01.5
11:30

“Λογικό να αποσυρθεί ο Alonso”

AEK1924.gr team
“Λογικό να αποσυρθεί ο Alonso”

Ο πρώην οδηγός της Formula 1 και της Renault Nelson Piquet Jr υποστήριξε πως αν ο Fernando Alonso αποφασίσει να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, τότε αυτή του η απόφαση του θα είναι απόλυτα κατανοητή, επικαλούμενος πως ο Ισπανός είναι απογοητευμένος με την McLaren.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Το 2015 δεν είναι και το καλύτερο έτος της καριέρας του Fernando Alonso. Ο οδηγός της Mclaren έχει τερματίσει στην 11η και στην 12η θέση, επιδόσεις που δεν συνάδουν καθόλου με το επιτυχημένο παρελθόν του.

Ο Alonso ευελπιστεί να τα πάει καλύτερα στο Grand Prix της Βαρκελώνης, παρόλα αυτά ολοένα και πληθαίνουν οι φήμες που κάνουν λόγο πως ο Ισπανός πιλότος, σκοπεύει να αποσυρθεί από την Formula 1.

“Τροφή” σε αυτές φήμες έδωσε ο Nelson Piquet Jr ο οποίος ήταν συμπαίκτης με τον Alonso στην Renault. Ο Βραζιλιάνος πρώην οδηγός τόνισε πως είναι απογοητευτικό να τερματίζεις σε χαμηλές θέσεις, όταν το επίπεδο σου είναι υψηλό: “Είναι απογοητευτικό να είσαι ο καλύτερος και να τερματίζεις 12ος και 11ος. Θα καταλάβω απόλυτα τον Alonso αν αποσυρθεί. Δεν θα τον κρίνω αν σταματήσει για 1-2 χρόνια και μετά επιστρέψει”.

O Piquet Jr ανέφερε μάλιστα πως οι σχέσεις του 33χρόνου Ισπανού με την Mclaren δεν είναι και οι καλύτερες δυνατές: “Πίστευε πως η μετακίνηση του από την Ferrari στην Mclaren θα ήταν πολύ καλή και πως ο μισθός του θα είναι ικανοποιητικός, ωστόσο για κάποιο λόγο δεν τα πηγαίνουν καλά”.

Πηγή: contra.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement