29.4
09:00

Την Τετάρτη σε απολογία η ΑΕΚ

AEK1924.gr team
Την Τετάρτη σε απολογία η ΑΕΚ

Ο αθλητικός δικαστής κάλεσε την ΑΕΚ σε απολογία για την συμπεριφορά των φιλάθλων της στο ματς με τον ΔΙΚΕΑ στο Καματερό.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά:

«Την Τετάρτη 6/5/2015 και ώρα 15:00 μ.μ., με απόφαση της Αθλητικής Δικαστή κα. Αντωνία Μέγγουλη καλούνται σε απολογία οι:, 1α) Παναγιώτης Βασιλόπουλος (αθλητής σωματείου ΄΄ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΒΥΡΩΝΑ΄΄), β) Άγγελος Τσίλης (αθλητής σωματείου ΄΄Π.Α.Ο.Κ.΄΄), 2) Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης (αθλητής σωματείου ΄΄ Γ.Α.Σ. ΚΙΛΚΙΣ ΄΄ ), 3) Νίκος Μέχλερης (αθλητής σωματείου ΄΄Α.Σ.Ν.Ι. ΔΙΚΕΑΣ΄΄), 4) ΑΕΚ (Αθλητικό Σωματείο), 5) Γιώργος Παπαδόπουλος ( προπονητής σωματείου ΄΄Φ.Σ. ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ΄΄)

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement