
Το μεσημέρι της Τετάρτης (22/4) θα αντιμετωπίσει η ΑΕΚ εκτός έδρας τον Πανναξιακό με στόχο τη νίκη που θα της δώσει την ευκαιρία να πλησιάσει την τρίτη θέση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι παίκτριες του Μανώλη Ρουμελιώτη μετά τον αποκλεισμό από τον Ολυμπιακό έχουν στρέψει την προσοχή τους στο πρώτο ματς με την ομάδα της Νάξου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί την Τετάρτη (22/4) στις 15:00.