
Ο τεχνικός της ΑΕΚ, Γιάννης Αρβανίτης μίλησε για το ματς με τον ΙΕΚ Ξυνή Δικέα και τόνισε ότι η νίκη είναι μονόδρομος για την Ένωση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Είναι μονόδρομος η νίκη για εμάς. Είμαστε αισιόδοξοι και θεωρώ σε καλό δρόμο αγωνιστικά. Θεωρώ στο ζευγάρι έχουμε τον πρώτο λόγο, αλλά και ο ΙΕΚ Ξυνή ΔΙΚΕΑΣ είναι μια καλή ομάδα και το έχει δείξει όλη τη σεζόν. Όμως στην δική μας καλή ημέρα έχουμε τον πρώτο λόγο», ήταν τα λόγια του προπονητή της ΑΕΚ.