
Την Πέμπτη του Πάσχα θα διεξαχθεί το δεύτερο παιχνίδι ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό για τα ημιτελικά του πρωταθλήματος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Ένωση ηττήθηκε από την ομάδα του Πειραιά, ωστόσο η σειρά των ημιτελικών συνεχίζεται. Την Πέμπτη του Πάσχα στις 18.00 η ΑΕΚ θα φιλοξενήσει τον Ολυμπιακό στο κλειστό του Ιωνικού για την δεύτερη αναμέτρηση ανάμεσα στις δύο ομάδες.
Το ματς θα μεταδοθεί τηλεοπτικά από τη ΝΕΡΙΤ Plus.