
Την Τρίτη του Πάσχα (14/4) στις 15:00 θα γίνει η απολογία της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ για όσα έγιναν στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το φύλλο αγώνα «καίει» την ΑΕΚ, ωστόσο στην ομάδα έχουν τα επιχειρήματα για να αντικρούσουν το βαρύ κατηγορητήριο που υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Αναλυτικά:
«Την Τρίτη 14/4/2015 και ώρα 15:00 μ.μ., με απόφαση της Αθλητικής Δικαστή κα. Αντωνία Μέγγουλη καλούνται σε απολογία οι:
1)Α.Ε.Κ- ΠΑΟΚ (για τον αγώνα κυπέλλου ανδρών που διεξήχθη στις 29/3/2015)».