
Στη Νάξο θα αγωνιστεί η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ, πριν την έναρξη των πλέι οφ του πρωταθλήματος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ συνεχίζει την προετοιμασία της για τα πλέι οφ και το Σάββατο θα αγωνιστεί στη Νάξο κόντρα στον Πανναξιακό.
Η Ένωση την τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος ηττήθηκε από τον Παναξιακό με 3-1.