
Συνάντηση με τον Δήμο Νέας Φιλαδέλφειας και το ΥΠΕΚΑ έχει σήμερα στις 7 το απόγευμα η ΑΕΚ, η οποία έχοντας στα χέρια της την ακύρωση των προσφυγών (του δήμου εκκρεμεί αλλά υπάρχουν αρνητικές εισηγήσεις από τον πρόεδρο και τον εισηγητή) από το ΣτΕ είναι πανέτοιμη να αντικρούσει κάθε πρόταση ή σχέδιο ή οτιδήποτε άλλο έχει να της παρουσιάσει η δημοτική αρχή
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Κάποιοι θέλησαν να αποπροσανατολίσουν και να εναντιώσουν τον κόσμο της ΑΕΚ προς τους ανθρώπους που έχουν αναλάβει να κάνουν το όνειρο πραγματικότητα. Θέλησαν να σπείρουν πανικό, απογοήτευση και κυρίως να κλονίσουν την εμπιστοσύνη των φιλάθλων της Ένωσης προς τον Δημήτρη Μελισσανίδη και τους συνεργάτες του. Άλλα τελικά δεν τα κατάφεραν…
Η απόφαση του ΣτΕ να ακυρώσει την προσφυγή των «17» για το γήπεδο, αλλά και οι αρνητικές εισηγήσεις του προέδρου και του εισηγητή για αυτήν του Δήμου, απόφαση που εκκρεμεί ακόμα, σκόρπισε ξανά τον ενθουσιασμό στον κόσμο, που είδε να δικαιώνεται για την υπομονή του.
Η ΑΕΚ παίρνοντας τεράστια δύναμη από την συγκεκριμένη εξέλιξη θα παραστεί στο ραντεβού με τον Δήμο και το Υπουργείο, καταρρίπτοντας κάθε σενάριο που έχουν να της παρουσιάσουν, το οποίο μάλιστα θα είναι και του… αέρα, καθώς είναι πολύ δύσκολο, χρονοβόρο και πολυδάπανο, η δημοτική αρχή να έχει προχωρήσει σε μελέτες του σχεδίου της «Αγιάς Σοφιάς», που αποδεικνύουν ότι η Ένωση μπορεί να χτίσει γήπεδο στην έκταση που της ανήκει.
Από πλευράς Δικεφάλου πάντως, θα δώσουν το παρών όλοι όσοι έχουν εργασθεί πάνω στο συγκεκριμένο σχέδιο, από τον Δημήτρη Ανδριοόπουλο και την ομάδα του, τον αρχιτέκτονα Θανάση Κυρατσού, τον γενικό διευθυντή της «Δικέφαλος 1924» Νίκο Στράτο, τον Βαγγέλη Ασλάνίδη, μέχρι και τον πρόεδρο της Ερασιτεχνικής, Αλέξη Αλεξίου.