
Το ενδεχόμενο να μην κατέβει στα πλέι οφ εξετάζει η Παναχαϊκή, σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε ο Αλέξης Κούγιας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Αν εξετάσουμε και δούμε ότι η ομάδα δεν θα έχει συνέπειες, τότε θα σκεφτούμε να μην κατέβει η ομάδα στα πλέι – οφ σε ένδειξη διαμαρτυρίας για όλα αυτά που συμβαίνουν σε βάρος μας τελευταία από τη διαιτησία», τόνισε χαρακτηριστικά ο Αλέξης Κούγιας.