29.3
10:55

Νίκησε τον Ολυμπιακό και βγήκε τρίτη

AEK1924.gr team
Νίκησε τον Ολυμπιακό και βγήκε τρίτη

Η ΑΕΚ επικράτησε με 2-1 του Ολυμπιακού στην παράταση και κατέκτησε την τρίτη θέση του «Nike Premier Cup».

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Το γκολ για την ΑΕΚ σημείωσε ο Σαχσανίδης και στο τελευταίο λεπτό του αγώνα ο Ολυμπικαός ισοφάρισε και έστειλε το ματς στην παράταση. Η Κ15 της ΑΕΚ όμως με σκόρερ τον Βλάχο πήρε τη νίκη με 2-1 και τερμάτισε στην τρίτη θέση του τουρνουά.

Οι μικροί του Σταύρου Λέτσα είχαν 2 ισοπαλίες στο «Nike Premier Cup» απέναντι σε μεικτή ΕΠΣΑΝΑ και Ατρόμητο, 3 νίκες κόντρα σε Πανιώνιο, Γιουβέντους και Ολυμπιακό, ενώ είχε μόλις μία ήττα από τον Παναθηναϊκό κατακτώντας έτσι την Τρίτη θέση.

Πλέον η Ένωση στρέφει την προσοχή της στο ματς του πρωταθλήματος που θα γίνει την προσεχή Τετάρτη κόντρα στη Νέα Ιωνία.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement